~::..Kasih Nan Abadi..Selamanya..::~ Babah, Ibu dan Muiz...

By: Shamz Fieza Muiz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 18-Aug-2007 10:00 Email | Share | Bookmark
Sarapan ngan Roti Sardin Gulung

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dah lama tak buat Roti Sardin Gulung... Kalau kat Padang Jawa dulu tu selalu jugak buat. Kat Rumah baru ni tak pernah lagi buat sendiri. Lagipon barang dah stanby lama dah, cuma tak terbuat je lagik.. hehe...

Sebetulnya nak buat Roti Sardin Gulung ni, ada dua cara nak mengerjakan roti tu, tapi cara yang ni paling mudah dan tak guna banyak telur masa menggoreng nanti... Tapi kena guna tenaga lebih sikit la melenyek roti tuh... Kalau kebiasaannya orang akan stimkan roti tu dulu, yang ni takyah.. gelek je bagi penyek... hehe... senang kan...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net