~::..Kasih Nan Abadi..Selamanya..::~ Babah, Ibu dan Muiz...

By: Shamz Fieza Muiz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 5-Aug-2007 08:50 Email | Share | Bookmark
Sarapan Pagi sebelum pegi Rehersal.. (kononnya)

 
 
 
 
 
 
Malam semalam ada dapat Message dari bos pasal pagi ni ada rehersal untuk Majlis Perkahwinan Anak Dato' K. Kita yang dah jadi Pembaca doa pon tak pasal-pasal terbabit la... Sebelum pegi tuh, ayang masakkan sarapan dulu.... Simple je sarapan hari nih, Cekodok, Nasik Goreng ngan Teh Tarik Tesco..

(ni takde kena mengena ngan gambar...)
Pegila rehersal tu.. Sampai tepat-tepat pukul 10pg seperti yang dijanjikan, tapi ntahlah.. sorang pon takder... Alamak, kalau camni baik dok rumah repair moto... dahla moto tengah pancit... tak repair-repair lagi pasal takde masa.. Pastu bila gi sini naik keta, terasa la jugak duit minyak ngan tol melayang lebih kurang 8 hinggit hari tuhh... (RM5 minyak, Tol RM2)

Last-last aku dapat tau, rupanya tak jadi rehersal... baik takyah pegi camnih... Dahla kena buat keje kontraktor (angkat & susun meja ngan kerusi), pastu duit minyak ngan tol lagi melayang... Dahtu, kita buat keje ni bukannya dapat bayaran, So, Janganlah mengarah sana, mengarah sini, macam kuli pon ada gak rasanya... (Abis pahala ikhlas aku)

Itu je la.. ntah hape-hape aku membebel yer... hehe... sorry...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net