~::..Kasih Nan Abadi..Selamanya..::~ Babah, Ibu dan Muiz...

By: Shamz Fieza Muiz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 15-Apr-2007 12:00 Email | Share | Bookmark
Hari Yg Penuh Keceriaan..

Kasut yg hubby belikan
Jenama Rucini..Paris
Handbang Pulak
Rucini lagi.
Tempat rempah ratus
beli kat Ikea
yg nie beli kat Makro
Gambar Single
Gambar dari dekat
Ahad 15/4/2007...

Hari yang penuh dengan keceriaan. malam tu balqis tidur kat umah..
Alhamdulillah..takde la meragam sangat..cuma merengek bila laparkan susu..
Tapi pukul 6 pagi...Balqis dah bangun..tengok muka dia lain macam jer..
rupanya dia buat kuih.. aku tolong basuhkan..senyap jer bila dah bersih..
pastu Balqis sambung tidur balik..bila balqis dah tidur..
Aku gi dapur buat sarapan..menunya Bihun Goreng jer ngan Nescafe "O".
Pukul 7.30 a.m ..ayah balqis balik dari kerja..terus sarapan ngan hubby..
Oh ye..aku ada belikan 2 pasang baju untuk balqis..
comel sangat baju tu..beli kat gedung Anakku..

Pukul 12.00 p.m balqis balik umah dia..sedih sebenarnya..
tapi nak buat camna..sunyilah kehidupan ku balik..
hidup mesti di teruskan..bila dah boring ajak hubby pegi jenjalan..

Tempat pertama di tuju..ialah Ikea, Damansara..
Penat pusing..alih aku beli tempat letak rempah..
ngan lapik meja jer..pastu keluar dari Ikea..
Pegi makan A&W...

Lepas makan kitaorang singgah Makro Shah Alam..
Saja suka-suka pusing2 dalam makro tu..
tapi takde beli apa pon...cuma beli telur ayam, ngan gelas...

Tempat seterusnya pegi Tesco Shah Alam..
Sama jugak agendanya..pusing2 dan ronda2..
Langsung takde beli apa2..
Bila nak turun nak balik..
tgk ada sale..Brand Rucini..hubby belanja belikan kasut ngan Handbag..
Kasut harga asal RM 59.90 lepas sale dapat RM 49.90
handbag pulak harga asal RM 69.90 lepas sale dapat RM 35.90..
Tima kasih abang..sayang sangat kat abang.

Dah penat kita orang balik umah..
Bila balik umah..lepas maghrib hubby ajak gi Klang Centre Point..
Rupa-rupanya ada udang di sebalik batu..
hubby pegi surver kedai handset..
tp tak ckp apa-apa pon...nak tahu cerita..TUNGGU...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net