~::..Kasih Nan Abadi..Selamanya..::~ Babah, Ibu dan Muiz...

By: Shamz Fieza Muiz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 2-Mar-2007 12:00 Email | Share | Bookmark
Boleh Balik hari nih...

2 mac 2007 ( Jumaat ) 7.00 pagi.

Bangun pagi…baru rasa sakit..maklumlah bius dah habis…tuhan jer yg tahu sakitnya mcm mana..katil sebelah pon d&c jugak..gugur anak yg ke-4…kakak tu kata dia dah bersalin 3 org anak..tp tak sakit mcm nie…kita senyum…betullah..igtkan kita sorang jer yg rasa sakit….doktor datang…Tanya ok @ tak..pastu doctor tanya dah mkn ke belum..masuk ari nie dah 6 botol air yg masuk…bila bg tau dah mkn...doktor terus bukak drip air…dan bg ubat..dia kata boleh bali ari nie…terus call hubby..ckp tghhari nie dah boleh balik…

Ingatkan nak rehat kat rumah jer, tapi terasa nak balik ke rumah Mak. Malam tu jugak kami bertolak balik ke rumah mak kat kampung. Suasana sedih masih lagi menguasai kami berdua... Tai kami pasrah menghadapi ujian daripada Allah ini dengan hati kami yang tabah. Kami percaya Insyaallah Allah akan memberikan rezeki lagi kepada kami... Sesungguhnya pasti kejadian ini ada rahmat disebaliknya.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net