~::..Kasih Nan Abadi..Selamanya..::~ Babah, Ibu dan Muiz...

By: Shamz Fieza Muiz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 9-Feb-2007 12:00 Email | Share | Bookmark
Anakku dah besar...

Scan pada 9 Februari 2007
Hari ni temujanji klinik yang pertama lepas buat kad Merah hari Rabu ari tuh..
Check Blood Presure kat Klinik Seksyen 7 Shah Alam. Punyalah ramai
umat, sampai klinik dalam pukul 8.35 pagi, dapat nombor 2088. Tunggu punya
tunggu punya tunggu... akhirnya siap jugak dalam pukul 10.25 pg. Lepas tu
memang dah rancang nak pegi klinik Soraya pasal minggu lepas Fieza ada
jatuh kat dapur. Takut jugak kalau jadi apa-apa.Lepas scan, alhamdullillah
semuanya selamat. Kali ni nampak lebih jelas gambaran anak aku tuh... Nampak
tangan, kaki... seronoknya.... Cuma bila stop untuk kiraan imej tu tak berapa jelas
pulak. Takpe lah... Tak sabar nak suruh doktor tu printkan... hehe... korang tengok la yer...


Gambar anak kami...

*Hari ni jugak salah sorang contractor kat LMS iaitu Hj. Yusof telah kembali kerahmatullah..
Alfatihah buat Alayarham. Beliau banyak berjasa pada LMS dan tak berkira sangat dengan
kami. Mudah-mudahan roh beliau ditempatkan di tempat orang-orang yang beriman. Insyaallah...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net